مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-11اجتماعي

نامه اصحاب رسانه خوزستان به مسئولان برای رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا


مدیر خانه مطبوعات خوزستان با بیان اینکه اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی هوای اهواز هستند، گفت: در خوزستان به دلیل فعالیت شرکت ها و صنایع و همجواری با مرز و آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم، - مردم در معرض آسیب قرار گرفته اند و ما خواستار برخورد قاطع با دستگاه های آلاینده هستیم.

امید حلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به درخواست اصحاب رسانه از مسئولان برای رسیدگی به وضعیت آلودگی هوای اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بنفش و آلودگی کلانشهر اهواز که صنایع مختلفی در آن جا گرفته اند، اصحاب رسانه به عنوان یکی از اصناف پیشرو، این زنگ خطر را جدی گرفته اند و در نامه ای خطاب به مسئولان درخواست رسیدگی عاجل به این وضعیت را داشته اند.

وی افزود: در کوتاه مدت علاوه بر تعطیلی باید برای رسیدگی به شهروندانی که در معرض آلودگی قرار دارند، استقرار خودروها و نیروهای امدادی در مناطق پرجمعیت، تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز اقدام شود.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: هر چند در کوتاه مدت باید تعطیلی اعمال شود اما تعطیلی یکی دو روزه چاره کار آلودگی هوا نیست بلکه باید انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع، تکمیل کمربند سبز اهواز موارد این چنینی مورد توجه جدی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اصحاب رسانه خوزستان به مسئولان برای رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا

نامه اصحاب رسانه خوزستان به مسئولان برای رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا