مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:062023-11-04سياسي

پرچم ننگین آمریکای جنایتکار زیر قدم های جهان اسلام است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز پرچم عزت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین بالاست و پرچم ننگین آمریکای جنایتکار زیر قدم های آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در راهپیمایی 13 آبان زاهدان اظهار کرد: 13 آبان سالروز عزت، افتخار و سربلندی ملتی آزاده، با بصیرت و همیشه در صحنه است، روزی که فریاد ملت بزرگ ایران اسلامی در خصوص قرارداد ننگین کاپیتولاسیون بلند شد و آمریکایی های ملعون و خبیث قصد تحقیر داشتند که این ملت آزاد فریاد برآورد و زیر بار این ذلت و خواری نرفت.

وی افزود: سیزدهم آبان سالروز قیام جوانان برومند ایران اسلامی است که با اعتراض دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 ایستادگی کردند، اگرچه عده ای از این افراد مظلومانه خون مقدسشان به زمین ریخت تا این انقلاب به ثمر بنشیند؛ اما آن روز بزرگ افتخار این ملت بیدار و آگاه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه 13 آبان سالروز سیلی محکم ملت ایران به دهان مدعی ابرقدرت دنیا یعنی رژیم سفاک آمریکا است، ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی توسط عده ای از جوانان و ملت غیور ایران اسلامی که امام راحل آن روز را انقلاب دوم معرفی کرد در این روز رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم ننگین آمریکای جنایتکار زیر قدم های جهان اسلام است

پرچم ننگین آمریکای جنایتکار زیر قدم های جهان اسلام است