مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-28فرهنگي

برگزاری یک کنسرت با مُدگردی های موسیقی کلاسیک ایران


گروه «راما» با حضور سه نفر از هنرمندان موسیقی بر اساس مُدگردی های موسیقی کلاسیک ایران توام با فضاسازی های خاص سازها در تالار رودکی به صحنه می رود.

- گروه راما با حضور سه نفر از هنرمندان موسیقی بر اساس مُدگردی های موسیقی کلاسیک ایران توام با فضاسازی های خاص سازها در تالار رودکی به صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه راما تازه ترین کنسرت خود را با حضور مهرداد پازوکی (خواننده و نوازنده پیانو)، رشید کاکاوند (نوازنده سازهای کوبه ای) و صائب کاکاوند (نوازنده تار و همخوان) برگزار می کند.

این کنسرت با عنوان خواب آیینه سه شنبه 9 آبان 1402 از ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می شود و عنوان خواب آیینه برای این کنسرت، برگرفته از قصیده ای از هوشنگ ابتهاج است.

کنسرت گروه راما در چهار بخش اجرا می شود؛ در بخش نخست، یادداشت های پراکنده(تکنوازی پیانو) ساخته مهرداد پازوکی، در بخش دوم خواب در خواب ساخته رشید کاکاوند، در بخش سوم نور ساخته صائب کاکاوند و در انتها خواب آیینه ساخته مهرداد پازوکی اجرا خواهد شد.

کنسرت پیش رو بر اساس مُدگردی های موسیقی کلاسیک ایران توام با فضاسازی های خاصِ سازها شکل گرفته است.

این اجرا با هدف پیوند عمیق تر شعر و موسیقی، خارج از فضاهای از پیش تکراری و نگاه جدی تر به موسیقی کلاسیک ایران تدوین و طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک کنسرت با مُدگردی های موسیقی کلاسیک ایران

برگزاری یک کنسرت با مُدگردی های موسیقی کلاسیک ایران