مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-12سياسي

عدم احراز و ردصلاحیت 48 داوطلب در 4 حوزه انتخابیه سمنان/ تایید صلاحیت 198 نفر


دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از تایید صلاحیت 198 نفر برای حوزه های انتخابیه چهارگانه  این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- ایسنا/سمنان دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از تایید صلاحیت 198 نفر برای حوزه های انتخابیه چهارگانه  این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حسین شجاعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجموع نزدیک به 79 درصد داوطلبان ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تایید شده اند.

وی با اشاره به عدم احراز و ردصلاحیت 48 داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان، از رد صلاحیت 36 نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد و افزود: همچنین صلاحیت 12 داوطلب نیز احراز نشده است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: همچنین 6 نفر از داوطلبان ثبت نامی در این استان نیز انصراف خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در این مقطع صلاحیت 14 درصد از داوطلبان تایید نشده اضافه کرد: همچنین صلاحیت 5 درصد داوطلبان نیز احراز نشده است و دو درصد نیز انصراف خود را اعلام کردند.

شجاعی با اشاره تایید صلاحیت 198 داوطلب نمایندگی مجلس در این استان ادامه داد: 172 نفر که دربرپیرنده 87 درصد از افراد تاییدصلاحیت شده هستند، مرد و 13 نفر از افراد تایید صلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم احراز و ردصلاحیت 48 داوطلب در 4 حوزه انتخابیه سمنان/ تایید صلاحیت 198 نفر

عدم احراز و ردصلاحیت 48 داوطلب در 4 حوزه انتخابیه سمنان/ تایید صلاحیت 198 نفر