مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-11اقتصادي

زوجه از مهریه بیست میلیاردی خود گذشت کرد


رییس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی گفت: پرونده اختلاف مهریه با وساطت شعبه 92 توسعه حل اختلاف مشهد با گذشت خواهان پرونده مختومه و زوجه نیز از مهریه بیست میلیاردی خود گذشت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، چندی پیش محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی از صلح و سازش در یک پرونده مهریه به ارزش بیش از بیست میلیارد خبر داد.

رییس توسعه حل اختلاف استان در خصوص این پرونده افزود: اختلاف حاصله مابین زوج و زوجه منجر به خواسته مطالبه مهریه طبق سند نکاحیه به ارزش بیش از بیست میلیارد ریال از ناحیه زوجه و ارجاع پرونده به شعبه 92 مجتمع شماره 5 توسعه حل اختلاف مشهد گردید، اعضاء شعبه در راستای صلح و سازش و اصلاح ذات البین سرانجام موفق شدند، این اختلاف را با صدور گزارش اصلاحی مختومه کنند و زوجه از مهریه خود به ارزش بیش از بیست میلیارد ریال اعلام گذشت نمود.

این مقام قضایی با بیان مزایای صلح و سازش در توسعه حل اختلاف افزود: از نظر اجتماعی یکی از مهم ترین فواید صلح و سازش در جامعه کم شدن کینه جویی ها و حل و فصل ریشه ای دشمنی ها و اختلافات است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات اعضا و کارکنان توسعه حل اختلاف استان که در مسیر خدمت به مردم قدم بر می دارند گفت: به یقین اصلاح و آشتی بین مومنان بزرگترین پاداش را نزد خداوند متعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوجه از مهریه بیست میلیاردی خود گذشت کرد

زوجه از مهریه بیست میلیاردی خود گذشت کرد