مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 05:002023-10-23بين الملل

آمریکا خواستار خروج خانواده دیپلمات های خود از عراق شد


خبرگزاری «بغداد الیوم» در خبری فوری به نقل از وزارت خارجه آمریکا، گفت: این وزارتخانه به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی علیه کارمندان و منافع دولت ایالات متحده دستور خروج اعضای خانواده دیپلمات ها و کارمندان غیر ضروری خود را از سفارت آمریکا در بغداد و سرکنسولگری .

- خبرگزاری بغداد الیوم در خبری فوری به نقل از وزارت خارجه آمریکا، گفت: این وزارتخانه به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی علیه کارمندان و منافع دولت ایالات متحده دستور خروج اعضای خانواده دیپلمات ها و کارمندان غیر ضروری خود را از سفارت آمریکا در بغداد و سرکنسولگری آمریکا در اربیل صادر کرده است.

آمریکا از خانواده های دیپلمات ها و کارمندان غیرضروری خود خواست که به دلیل افزایش تهدیدات علیه منافع دولت ایالات متحده، خاک عراق را ترک کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خبرگزاری بغداد الیوم در خبری فوری به نقل از وزارت خارجه آمریکا، گفت: این وزارتخانه به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی علیه کارمندان و منافع دولت ایالات متحده دستور خروج اعضای خانواده دیپلمات ها و کارمندان غیر ضروری خود را از سفارت آمریکا در بغداد و سرکنسولگری آمریکا در اربیل صادر کرده است.

  بر اساس گزارش بغداد الیوم، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود آورده است که شهروندان آمریکایی در عراق با خطرات قابل توجهی برای امنیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خواستار خروج خانواده دیپلمات های خود از عراق شد

آمریکا خواستار خروج خانواده دیپلمات های خود از عراق شد