مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-28اقتصادي

مهلت یک هفته ای به شهرستان ها برای جذب اعتبار مشاغل خانگی


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری سیستان و بلوچستان به شهرستان های استان برای جذب حداکثری سهم اعتبار مشاغل خانگی مهلت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، داود شهرکی امروز در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: میزان اعتبار جذب شده در حوزه مشاغل خانگی از سوی برخی شهرستان های استان رضایت بخش نیست و این شهرستان ها باید در یک هفته، وضعیت موجود را به نقطه مطلوب رسانند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین بانک های تجارت، رفاه کارگران، توسعه تعاون، صادرات، مهر ایران، ملت، ملی و پست بانک که عامل در معرفی طرح و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند باید در تعامل با اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت فرمانداری ها، موضوع جذب حداکثری اعتبار ابلاغی را پیگیری کنند تا ثمره اقدامات منتج به ایجاد اشتغال برای مردم و بهبود معیشت شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان هم در این جلسه به تشریح عملکرد مشاغل خانگی استان پرداخت و گفت: 940 طرح به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد، 157 طرح از تسهیلات بهره مند شدند.

خلیل احمد سلامی اعتبار کل استان در حوزه مشاغل خانگی را 133 میلیارد و 380 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: فعلا 23 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای به شهرستان ها برای جذب اعتبار مشاغل خانگی

مهلت یک هفته ای به شهرستان ها برای جذب اعتبار مشاغل خانگی