مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-14اقتصادي

با پزشکان زیرمیزی بگیر بدون اغماض برخورد می کنیم


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی با پزشکان زیرمیزی بگیر خبر داد و گفت: امسال تاکنون بالغ بر 70 میلیارد ریال جریمه برای پزشکان و داروخانه های متخلف تعیین شده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی با پزشکان زیرمیزی بگیر خبر داد و گفت: امسال تاکنون بالغ بر 70 میلیارد ریال جریمه برای پزشکان و داروخانه های متخلف تعیین شده است.

قهرمانی شاهی در نشست خبری امروز (23 آبان) از تعزیرات حکومتی به عنوان بازوی توانمند نظام در پیگیری مطالبات مردم یاد کرد و افزود: تعزیرات زیرمجموعه دولت و وزارت دادگستری بوده و یک نهاد شبه قضایی برای کنترل تخلفات اقتصادی است.

وی از ورود پرونده به تعزیرات حکومتی از مسیر 19 دستگاه و سازمان خبر داد و اظهار کرد: اگرچه نظارت وظیفه تعزیرات نیست، اما ما در گشت های مشترک با سایر دستگاه ها نیز حضور داریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از عملکرد این دستگاه از ابتدای امسال تاکنون نیز یاد کرد و از تشکیل 8416 پرونده در بخش کالا و خدمات با 341 میلیارد ریال وصولی، 1615 پرونده قاچاق کالا و ارز با 345 میلیارد ریال وصولی و 242 پرونده بهداشت، دارو و درمان با 77 میلیارد ریال وصولی خبر داد و عنوان کرد: در این مدت 90 میلیارد ریال نیز از محل تخلفاتی که صورت گرفته به خود مردم برگشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پزشکان زیرمیزی بگیر بدون اغماض برخورد می کنیم

با پزشکان زیرمیزی بگیر بدون اغماض برخورد می کنیم