مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-13بين الملل

تظاهرات 10 هزار نفری حامیان فلسطین در تگزاس


بیش از 10 هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در مقابل ساختمان کنگره ایالت تگزاس تجمع کرده و خواستار برقراری آتش بس در جریان جنگ رژیم صهیونیستی و حماس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حدود 10 هزار نفر از مردم سراسر ایالت تگزاس در آمریکا روز گذشته در جریان تظاهراتی از مردم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرده و در مقابل ساختمان کاپیتول این ایالت خواستار برقراری آتش بس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک پایگاه خبری آمریکایی این بزرگترین تجمع طرفداران فلسطین در ایالت تگزاس از زمان آغاز جنگ در تاریخ 7 اکتبر به شمار می رود.

در جریان این تظاهرات جمعیتی بسیار گسترده در سنین مختلف و از مذاهب و قومیت های گوناگون جهت اعتراض به جنگ جاری در غزه خشم و عصبانیت خود را به نمایش گذاشته و به حمایت گسترده از فلسطینی ها در جریان جنگ پرداختند.

معترضان خواستار برقراری آتش بس و پاسخگویی سیاسی شده و جو بایدن رییس جمهور آمریکا را متهم به نسل کشی کرده و گرگ ابوت فرماندار این ایالت را شریک و دستیار بایدن در جریان اتهام وارد شده عنوان کردند.

پیشتر ابوت در تاریخ 2 نوامبر جهت نشان دادن حمایت هایش از رژیم صهیونیستی به خاورمیانه سفر کرده و با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم دیدار و گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات 10 هزار نفری حامیان فلسطین در تگزاس

تظاهرات 10 هزار نفری حامیان فلسطین در تگزاس