مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-01اقتصادي

شهرک شیلاتی در پلدختر ایجاد می شود


مدیرکل شیلات لرستان با اشاره به اینکه برنامه ما توسعه منطقه مستعد پلدختر است، افزود: می توانیم در اینجا یک شهرک شیلاتی ایجاد کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل شیلات لرستان با اشاره به اینکه برنامه ما توسعه منطقه مستعد پلدختر است، افزود: می توانیم در اینجا یک شهرک شیلاتی ایجاد کنیم.

کیارش بیرانوند دهم آبان ماه در آیین کلنگ زنی طرح توسعه مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان پلدختر که با حضور رییس سازمان شیلات ایران برگزار شد، اظهار کرد: در فاز اول این مجتمع طبق توافق با اهالی منطقه حدود 9 هکتار زیرساخت انجام شود که ظرفیت آن حدود 1000 تن گوشت و 10 تن خاویار با حجم سرمایه گذاری بیش از 400 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ما توسعه این منطقه مستعد است، افزود: می توانیم در اینجا یک شهرک شیلاتی ایجاد کنیم که با توجه به پیگیری های رییس سازمان شیلات ایران در راستای قرارگاه ربیع یک اعتبار کلان برای توسعه این منطقه در نظر گرفتیم.

بیرانوند تصریح کرد: این مجموعه به صورت مستقیم برای 200 نفر و به صورت غیرمستقیم برای 400 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل شیلات لرستان بیان کرد: در پایین دست نیز چندین نقطه دیگر را شناسایی و با اهالی توافقاتی داشتیم که بتوانیم چندین مجتمع دیگر را نیز در اینجا داشته باشیم که تحول خوبی از لحاظ اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک شیلاتی در پلدختر ایجاد می شود

شهرک شیلاتی در پلدختر ایجاد می شود