مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-20سياسي

شاعران محور مقاومت با «قافیه های پیروزی» به سوریه می روند


همزمان با سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، جشنواره بین المللی شعر مقاومت با عنوان «قافیه های پیروزی» و با شعار «مقاومت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سوریه با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، مجمع جهانی اهل بیت (ع) در سوریه، هیأت علمای اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه، مرکز فرهنگی قبس قبتین، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و بنیاد فرهنگی مشکات برای اعلام آغاز به کار جشنواره بین المللی شعر مقاومت در سوریه، نشست خبری برگزار کرد.

در این نشست خبری که با حضور تعدادی از رسانه های سوری، عربی و ایرانی و علاقه مندان به مسائل فلسطین و مقاومت برگزار شد، حسین جمعه، عضو اتحادیه نویسندگان عرب، به بیان برجسته ترین و مهمترین نکات و عناوینی که اولین جشنواره بین المللی شعر در بر خواهد داشت، پرداخت.

محتوای ادبی خلاقانه، هنری و هدفمند برای تبیین مفاهیم مقاومت و مظاهر فکری، بشردوستانه و جهادی جشنواره با هدف حفظ حاکمیت ملت ها و کرامت انسانی از نکات مهم بیان شده در توضیح این جشنواره بود.

تأثیر انقلاب اسلامی در تحکیم رویکرد مقاومت و تأثیر رویکرد مقاومت در تقویت وحدت اسلامی و نیز فلسطین به عنوان نماد مقاومت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران محور مقاومت با «قافیه های پیروزی» به سوریه می روند

شاعران محور مقاومت با «قافیه های پیروزی» به سوریه می روند