مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-02سياسي

استفاده از شبیه سازی برای کنترل و بازاجتماعی کردن اراذل و اوباش


دادستان مرکز استان اردبیل بر ورود محافل علمی برای کمک به دستگاه قضایی در بازپروری مجرمین شناسنامه دار و مراقبت های بعد از خروج از زندان تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل بر ورود محافل علمی برای کمک به دستگاه قضایی در بازپروری مجرمین شناسنامه دار و مراقبت های بعد از خروج از زندان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی در دیدار جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان که به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد، ضمن تشریح کارکرد دانشگاه ها در جامعه، دانشجویان را سربازان خط اول نظام خواند و با تأکید بر مطالبه گری دانشجویان افزود: دانشجو باید در چهارچوب قانون مطالبه گر باشد.

دادستان اردبیل قانون گرایی را اصلی مهم در ایجاد و ارتقای امنیت و آرامش و آسایش عمومی و صیانت از حقوق عمومی دانسته، با اعلام گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی به ویژه در حوزه حقوق عامه گفت: دادستانی پاسخگویی به تمام مطالبات مردم را رسالت خود می داند.

وی ادامه داد: تأمین امنیت مردم از اولویت های دادستانی است و هرگز اجازه اخلال در نظم و آرامش عمومی را به هیچ کس نمی دهیم.

دادستان مرکز استان با اشاره به سند تحول قضایی، بهره گیری از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان در تصمیم سازی ها و پیشگیری های فرهنگی از آسیب های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از شبیه سازی برای کنترل و بازاجتماعی کردن اراذل و اوباش

استفاده از شبیه سازی برای کنترل و بازاجتماعی کردن اراذل و اوباش