موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-31بين الملل

رایزنی های تلفنی امیرعبداللهیان با وزرای خارجه ایرلند، واتیکان و مالت درباره وضعیت غزه


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها درباره وضعیت غزه و تلاش برای توقف جنایات صهیونیست ها، با وزرای خارجه ایرلند، واتیکان و مالت تلفنی گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها درباره غزه و توقف جنایات صهیونیست ها با همتایان خود در کشورهای ایرلند، واتیکان و مالت تلفنی گفت وگو کرد.

او در این مدت با تعدادی از همتایان در کشورهای مسلمان و اروپایی درباره اوضاع غزه تلفنی گفت وگو کرد و در همین راستا نیز سفری به چهار کشور منطقه داشت و به جده نیز رفت تا در نشست سازمان همکاری اسلامی درباره فلسطین شرکت کند و در حاشیه آن نیز با برخی همتایان به رایزنی درباره وضعیت غزه پرداخت.

وی همچنین سفری به نیویورک داشت تا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند و صبح امروز هم برای دومین بار ظرف دو هفته اخیر راهی دوحه شد تا با مقامات قطری دیدار و گفت وگو کند و قرار است به ترکیه نیز برود.

امیرعبداللهیان پیش از این و پس از عملیات طوفان الاقصی با وزیر خارجه ایرلند هم تلفنی گفت وگو و به همتای خود در واتیکان نیز نامه نوشته بود.

* درخواست مساعدت از ایران برای آزادی شهروند ایرلندی در غزه حسین امیرعبداللهیان در همین راستا شامگاه دوشنبه هشتم آبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های تلفنی امیرعبداللهیان با وزرای خارجه ایرلند، واتیکان و مالت درباره وضعیت غزه

رایزنی های تلفنی امیرعبداللهیان با وزرای خارجه ایرلند، واتیکان و مالت درباره وضعیت غزه