مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:012023-11-01اقتصادي

ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سمنان آغاز شد


یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پیرو دستورالعمل ابلاغی وزیر صنعت، معدن و تجارت و در جهت پشتیبانی مؤثر از بنگاه های اقتصادی، تأمین نقدینگی موردنیاز آنها و تکمیل، اجرا و راه اندازی پروژه های اولویت دار در سال مهار تورم و رشد تولید، فرآیند ثبت نام برای تسهیلات رونق تولید 1402 راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات می شوند، می توانند با ورود به سامانه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت به نشانی الکترونیکی khedmat.

mimt.

gov.

ir درخواست خود را تکمیل و ثبت کنند تا از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و معرفی به بانک آنها صورت پذیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: تسهیلات فوق شامل بنگاه های اقتصادی دارای مجوز از وزارت صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنوف تولیدی و مراکز پژوهش های صنعتی و معدنی و واحدهای فنی و مهندسی و طرح های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.

احمدی افزود: این تسهیلات به منظور تأمین مالی بنگاه های اقتصادی مشمول به جهت تقویت تحرک اقتصادی در بنگاه هایی که به علت محدودیت در تأمین نقدینگی امکان فعالیت کامل آنها وجود ندارد و با دریافت تسهیلات امکان تثبیت و یا افزایش اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سمنان آغاز شد

ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سمنان آغاز شد