مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-31اجتماعي

توصیه های هواشناسی کاشان به کشاورزان


تفسیر نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی روزهای آینده در دشت کاشان است که آسمان در بیشتر مناطق قسمتی ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده در مناطق کوهستانی قابل پیش بینی خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی روزهای آینده در دشت کاشان است که آسمان در بیشتر مناطق قسمتی ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده در مناطق کوهستانی قابل پیش بینی خواهد بود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشینه دمای هوا در دشت کاشان طی هفت روز آینده 24 درجه بالای صفر و دمای حداقل نیز از 14 درجه بالای صفر در روز سه شنبه به رقم 11 درجه بالای صفر در روز یکشنبه آینده خواهد رسید.

وی تصریح کرد: حداقل دما در مناطق کوهستانی چهار درجه کمتر از پیش بینی ها بوده و شهروندان توجه داشته باشند که پیش بینی های آب و هوایی تغییرپذیر هستند و حتمی نیستند.

رییس اداره هواشناسی کاشان، افزود: با توجه به میزان بارش ها در سال زراعی جاری غله کاران، برای آماده سازی زمین و کشت محصول هرچه زودتر اقدام کرده و گلخانه داران نیز با توجه به پیش بینی بارش در مناطق مختلف دشت کاشان، نسبت به تنظیم دریچه ها و کنترل دما، رطوبت و نور گلخانه های خود برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی کاشان به کشاورزان

توصیه های هواشناسی کاشان به کشاورزان