مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-04سياسي

برگزاری بیش از 30 عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم


فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه از 20 تا 26 آبان ماه به نام هفته فرهنگ این شهرستان نامگذاری شده است، از برگزاری بیش از 30 عنوان طی ایام این هفته خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه از 20 تا 26 آبان ماه به نام هفته فرهنگ این شهرستان نامگذاری شده است، از برگزاری بیش از 30 عنوان طی ایام این هفته خبر داد.

محمدحسن شعبانی 13 آبان در نشست خبری اعلام برنامه های هفته ی جهرم با اصحاب رسانه با بیان اینکه از سال گذشته، 20 آبان ماه روز جهرم و 20 تا 26 آبان ماه هفته فرهنگ جهرم نامگذاری و آغاز شد، اظهار کرد: امسال در دومین سال برگزاری این هفته، بیش از 30 عنوان ویژه برنامه پرشور و متنوع برای همه سنین و اقشار برنامه ریزی و تدارک شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: برنامه افتتاحیه دومین هفته بزرگداشت فرهنگ جهرم در خانه تاریخی آیت الله آیت اللهی در شهر شیراز با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.

وی، شور و نشاط در سطح شهرستان و تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات از اهداف برنامه های امسال هفته فرهنگ جهرم عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم شهرستان جهرم را در سطح ملی و فرا ملی را به نحو مطلوب و بیش از پیش معرفی کنیم و تاریخ شفاهی جهرم برای آیندگان مستند سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 30 عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم

برگزاری بیش از 30 عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم