مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-14فناوري

با دوره های آفلاین جهاددانشگاهی اصفهان آشنایی دارید؟


معاونت آموزش جهاددانشگاهی واحد اصفهان از ابتدای سال 1402 و برای نخستین بار و با هدف دسترسی آسان تر و همیشگی مخاطبین، به حوزه تولید و فروش دوره های آموزشی آفلاین ورود پیدا کرده است.

- ایسنا/اصفهان معاونت آموزش جهاددانشگاهی واحد اصفهان از ابتدای سال 1402 و برای نخستین بار و با هدف دسترسی آسان تر و همیشگی مخاطبین، به حوزه تولید و فروش دوره های آموزشی آفلاین ورود پیدا کرده است.

تا کنون 8 دوره آموزش کار با گوگل فرم Google Forms، دوره طراحی و موشن گرافی با موبایل، دوره آموزش اینترنت از صفر تا صد، دوره ادمینی سایت وردپرس فروشگاهی و ووکامرس، دوره آموزش ادیت فیلم با کامتازیا، دوره آموزش کار با نرم افزار ورد MICROSOFT WORD، دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت Microsoft powerpoint و دوره آموزش طراحی بسته بندی محصولات با فتوشاپ در سایت معاونت آموزش جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به آدرس Jdisf.

ir بارگذاری شده است.

دوره آموزش کار با گوگل فرم Google Forms گوگل فرم یکی از ابزارهای پرکاربرد در طراحی امتحانات آنلاین یا پرسشنامه هاست که به اساتید، معلمان و دانشجویان کمک زیادی می کند.

با شرکت در دوره آموزش کار با گوگل فرم یاد می گیرید که چطور با نسخه فارسی و انگلیسی این نرم افزار کار کرده و پرسشنامه، آزمون، نظرسنجی یا سوال در آن طرح کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دوره های آفلاین جهاددانشگاهی اصفهان آشنایی دارید؟

با دوره های آفلاین جهاددانشگاهی اصفهان آشنایی دارید؟