مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:202023-11-14اقتصادي

ثبت نام 3300 متقاضی مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت در استان مرکزی


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: با اشاره به سامانه نظارت بر املاک و مستغلات گفت: در بحث عملکرد مشاورین املاک، وزارت راه و شهرسازی ورود پیدا کرده و از ابتدای خردادماه 370 فقره بازرسی انجام شد که منجر به پلمب 31 دفتر مشاور املاک .

- ایسنا/مرکزی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: با اشاره به سامانه نظارت بر املاک و مستغلات گفت: در بحث عملکرد مشاورین املاک، وزارت راه و شهرسازی ورود پیدا کرده و از ابتدای خردادماه 370 فقره بازرسی انجام شد که منجر به پلمب 31 دفتر مشاور املاک متخلف و جریمه بالغ بر 650 میلیون تومانی آنها شد.

قاسم اسماعیل نژاد، 23 آبان در نشست خبری مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با رسانه های برخط اظهار کرد: در طرح کلید به کلید وظیفه داریم که خانه های واقع در سکونتگاه های غیر رسمی را با خانه های نو جابه جا کنیم.

به این نحو که متقاضی در سامانه بازآفرینی ثبت نام می کند و ما خانه ای نوساز را با 40 درصد تخفیف با ملک کارشناسی شده فرد تعویض می کنیم.

وی اضافه کرد: افرادی که قبل از سال 1394 در اراضی تصرفی دولت نسبت به احداث ساختمان اقدام کردند بایستی با مراجعه به اداره راه و شهرسازی با تشکیل پرونده، مالک واحد شوند و سند دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 3300 متقاضی مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت در استان مرکزی

ثبت نام 3300 متقاضی مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت در استان مرکزی