مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-13سياسي

کرسی های آزاد اندیشی دانشگاهی با موضوع انتخابات راه اندازی شود


اهتمام به گفتمان سازی در دانشگاه ها اهمیت بسیاری دارد و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها می تواند یک نمونه از این گفتمان سازی باشد که درخصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی زاده صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان قم، اظهار داشت: برگزاری انتخابات امن، سالم و با مشارکت حداکثری اصولی است که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تاکید کرده اند.

وی افزود: در همین راستا کلیه دستگاه های دولتی و اجرایی در استان قم ملزم هستند برای تحقق فرمایشات رهبری برنامه های انتخاباتی خود را با این محورها ارائه دهند.

رییس ستاد انتخابات استان قم گفت: عملکرد مدیران دستگاه ها در خصوص انتخابات ارزیابی خواهد شد؛ در جمهوری اسلامی ایران مسئله انتخابات همواره مهم بوده چون نشان دهنده مردمی بودن نظام است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر مردم ما همواره مشارکت حداکثری را در انتخابات داشتند و این موضوع هربار باعث شده ضربه سنگینی بر پیکره دشمن وارد شود.

وی ادامه داد: به فضل خداوند مطمئن هستیم این بار هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های آزاد اندیشی دانشگاهی با موضوع انتخابات راه اندازی شود

کرسی های آزاد اندیشی دانشگاهی با موضوع انتخابات راه اندازی شود