مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-14اقتصادي

نمایش جدیدترین دستاوردهای فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو


برند فونیکس که از ابتدای فعالیت خود با روح لاکچری، نوآوری و هدف افزایش استانداردهای تکنولوژی در سطح بازار خودرو کشور ظهور کرد، حالا در فصلی از پوست انداختن، - برند فونیکس که از ابتدای فعالیت خود با روح لاکچری، نوآوری و هدف افزایش استانداردهای تکنولوژی در سطح بازار خودرو کشور ظهور کرد، حالا در فصلی از پوست انداختن، بیش از همیشه روی تحول تکنولوژی سوخت محصولات خود، بهره گیری از انرژی های نوین یعنی پروژه NEV تمرکز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقلاز مدیران خودرو، فونیکس که کمپین ترسیم زندگی بدون مرز را با رونمایی رسمی از آریزو 6 جی تی و نمایش فناوری PHEV در نمایشگاه اصفهان آغاز کرد، حال قصد دارد این کمپین را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران دنبال کند.

اصطلاح NEV (New Energy Vehicles) برای فونیکس به خودروهایی با سوخت غیرفسیلی اشاره دارد که در گام نخست با رونمایی از تیگو 8 پرو e پلاس – به عنوان اولین خودروی پلاگین هیبرید (PHEV) مونتاژ ایران – در تیر ماه سال جاری آغاز شد.

در ادامه نیز فونیکس قصد دارد با ارائه خودروهای مبتنی بر تکنولوژی PHEV (سوخت ترکیبی برق و بنزین با امکان شارژ خانگی) و EV (تمام برقی)، خط تازه محصولات خود را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جدیدترین دستاوردهای فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

نمایش جدیدترین دستاوردهای فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو