مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-10اقتصادي

اراضی ملی اصفهان به ارزش 154 میلیارد تومان رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: در کمتر از یک هفته اخیر، اراضی ملی استان اصفهان به ارزشی بالغ بر 154 میلیارد تومان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

- امیر سعید باقری، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در کمتر از یک هفته اخیر، پنج فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان های خوانسار، شهرضا، کاشان و سمیرم شناسایی و از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

  وی افزود: بر این اساس، در مجموع 24.

5 هکتار از اراضی ملی و دولتی این شهرستان ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

  باقری با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع 154 میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد شده است، گفت: اراضی رفع تصرف شده شامل زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان خوانسار و اراضی به مساحت 200 هزار مترمربع و به ارزش 100 میلیارد تومان در شهرستان شهرضا بوده است.

  فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان سمیرم زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع به ارزش 10 میلیارد تومان رفع تصرف فوری شده است، اضافه کرد: در شهرستان کاشان نیز 2 فقره تعرض به اراضی شامل زمینی به مساحت 7 هزار و 623 متر مربع به ارزش 38 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی اصفهان به ارزش 154 میلیارد تومان رفع تصرف شد

اراضی ملی اصفهان به ارزش 154 میلیارد تومان رفع تصرف شد