مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-04سياسي

برنامه ریزی و پژوهش، حلقه مفقوده در مدیریت شهری ساری


توسعه یافتگی مرکز مازندران نیازمند راهکارهای مناسب و برنامه های مدون است که مدیریت شهری در ساری فاقد برنامه ریزی و پژوهش است.

- ایسنا/مازندران یک عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: توسعه یافتگی مرکز مازندران نیازمند راهکارهای مناسب و برنامه های مدون است که مدیریت شهری در ساری فاقد برنامه ریزی و پژوهش است.

علی عاشقان در گفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برنامه ریزی و پژوهش جز حلقه مفقوده مدیریت شهری ساری محسوب می شود، اظهار کرد : نقاط ضعف شهرداری ساری باید با پیوست پژوهش و آسیب شناسی مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم برنامه اجرایی کلان برای توسعه شهر ساری طی 10 سال آینده ارائه دهیم.

این عضو از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه ای است که می تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر نقش مهمی داشته باشد، افزود: در راستای تقویت درآمدزایی شهر ساری باید اقدام عملیاتی انجام شود تا شاهد تراکم فروشی در شهر نباشیم.

وی با تاکید براینکه برای اجرای برنامه های کلان در شهر ساری باید ابتدا آسیب شناسی شود تا مشکلات پیش رو کاهش یابد، تصریح کرد: با حضور نخبگان و فعال شدن بخش پژوهش می توانیم شاهد نجات شهرداری ساری از وضعیت فعلی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی و پژوهش، حلقه مفقوده در مدیریت شهری ساری

برنامه ریزی و پژوهش، حلقه مفقوده در مدیریت شهری ساری