مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-26اجتماعي

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به منتقدان کمبود معلم


وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به منتقدان کمبود معلم گفت: کاستی های امروز آموزش و پرورش ناشی از بی برنامگی دیروز مسئولان است، در حالی که مسببان این موضوع امروز نمک بر زخم کمبودهای آموزش و پرورش می پاشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رضامراد صحرایی، در در مراسم استقبال نو معلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالن شهدای سلامت مشهد اظهار داشت: 100 هزار دانش آموز به جمع دانش آموزان هنرستانی و فنی حرفه ای اضافه شده و این درحالی است که بودجه تجهیز هنرستان ها 400 درصد نسبت به سال 1401 افزایش یافته است کاری که سازمان نوسازی و اداره کل های آن در کشور با کمک خیرین انجام می دهند آینده سازی است.

این تجهیزات در مجموع 11164 وسیله آموزشی و کارگاهی جهت رفع احتیاجات آموزشی 222 هنرستان در 47 منطقه تهیه شده است.

صحرایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش به عنوان دستگاه سازنده ایران باید از نو مورد توجه قرار گیرد و سیمای آینده هر کشور از آموزش و پرورش کنونی اش رقم می خورد، برای اینکه بخواهیم بدانیم ایران 20 سال آینده چگونه است، کافی است در مورد کنش های درون مدرسه تحقیق کنیم.

وی ادامه داد: پیام ما به همه مسئولان کشور این است که میزان اثرگذاری شما در آینده کشور رابطه مستقیم با اهتمام امروز شما به آموزش و پرورش دارد، اگر جامعه و ایران قوی می خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به منتقدان کمبود معلم

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به منتقدان کمبود معلم