مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-17سياسي

آغاز پویش «مستورا» با موضوع حجاب و عفاف


رییس سازمان دارالقرآن الکریم در راستای فرهنگ سازی مفاهیم پایه ای قرآن در سطح جامعه، از آغاز پویش «مستورا» برای حفظ موضوعی 12 آیه قرآنی مرتبط با موضوع حجاب و عفاف خبر داد.

- رییس سازمان دارالقرآن الکریم در راستای فرهنگ سازی مفاهیم پایه ای قرآن در سطح جامعه، از آغاز پویش مستورا برای حفظ موضوعی 12 آیه قرآنی مرتبط با موضوع حجاب و عفاف خبر داد.

حجت الاسلام علی تقی زاده -رییس سازمان دارالقرآن الکریم- در گفت وگو با ایسنا درخصوص آغاز پویش حفظ موضوعی 12 آیه قرآنی مرتبط با موضوع حجاب و عفاف گفت: مقام معظم رهبری همواره بر گفتمان سازی و جهاد تبیین تاکید دارند و یکی از ماموریت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی هم جهاد تبیین است که حجت الاسلام قمی، ریاست این سازمان نیز همواره بر آن تاکید دارد.

وی ادامه داد: از وظایف سازمان در سند جدید تاکید بر تدبر در قرآن در آموزش همگانی برشمرده شده و ماموریت دیگر، گفتمان سازی مفاهیم پایه ای قرآن کریم متناسب با نیاز امروز و فریضه جهاد تبیین و نیازهای امروز انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به این که ذیل گفتمان سازی، پویش حفظ موضوعی قرآن در این سازمان طراحی شده، درباره اهداف این پویش توضیح داد: هدف اصلی این پویش آموزش همگانی مفاهیم پایه ای قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «مستورا» با موضوع حجاب و عفاف

آغاز پویش «مستورا» با موضوع حجاب و عفاف