مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-12ورزشي

برگزیدگان دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه ندسا معرفی شدند


مسوول تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه گفت: 17 رده از نیروهای دریایی سپاه در مسابقات دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه ندسا حضور داشتند که در پایان تیم مرکز آموزش ناویان احمدبن موسی(ع) شیراز به مقام اول دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز؛ ناوسالاریکم پاسدار مهدی قربانزاده فرمانده پادگان احمدبن موسی(ع) شیراز ضمن خیرمقدم به سربازان وظیفه نیروی دریایی سپاه گفت: دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه نیروی دریای سپاه به میزبانی مرکز آموزش احمدابن موسی(ع) شیراز به مدت دوروز به یاد شهید نادر مهدوی برگزار گردید.

وی به برگزیدگان این مسابقات اشاره کرد و افزود: در رشته آمادگی جسمانی مقام اول به علیرضا بخشی زاده از منطقه دوم استان بوشهر، مقام دوم به ابراهیم آزادبخت از سازمان جهاد تهران و مقام سوم به امیر محمد کشوری از پایگاه ثامن الحجج استان مازندران رسید که همچینن در قالب تیم برتر فرماندهی سلمان عاصف از بندرعباس به مقام اول و مرکز آموزش رزم مقدماتی احمد بن موسی شیراز مقام دوم و منطقه یکم صاحب الزمان از بندرعباس به مقام سوم دست یافتند.

فرمانده پادگان احمدبن موسی(ع) شیراز ادامه داد: در رشته تنیس روی میز که در دو ماده تک نفره و دونفره(دوبل) برگزار گردید در ماده تک نفره محمد مهدی شفیعی زاده از منطقه یکم بندرعباس، علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه ندسا معرفی شدند

برگزیدگان دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه ندسا معرفی شدند