مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-11اقتصادي

سفر 1004 گردشگر خارجی به استان مرکزی/روستاها مقصد گردشگران پاییزی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: در نیمه نخست سال جاری 1004 گردشگر خارجی به استان مرکزی سفر کردند.

- ایسنا/مرکزی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: در نیمه نخست سال جاری 1004 گردشگر خارجی به استان مرکزی سفر کردند.

مسعود فرخی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 30 اقامتگاه بومگردی در استان مرکزی، اظهار کرد: شهرستان محلات با 7 اقامتگاه و شهرستان دلیجان با 5 اقامتگاه بیشترین شمار این اماکن را در خود جای داده و همواره میزبان گردشگران هستند.

وی افزود: در حال حاضر هفت اقامتگاه بومگردی در سطح استان در دست ساخت است که سه اقامتگاه در اراک، دو مورد در محلات یک مورد در شهرستان شازند و یک مورد در شهرستان فراهان قرار دارند.

فرخی با بیان اینکه شهرستان های آشتیان و فراهان نیازمند ساخت اقامتگاه های بومگردی بیشتری هستند، افزود: در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر 37 هزار و 486 نفر گردشگر در استان مرکزی اقامت داشتند و 45 هزار و 351 نفر از اقامتگاه ها استقبال کردند، البته با توجه به اقلیم و جغرافیای استان مرکزی عموما در نیمه نخست سال استقبال گردشگران از اقامتگاه های بومگردی بیشتر از نیمه دوم سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 1004 گردشگر خارجی به استان مرکزی/روستاها مقصد گردشگران پاییزی

سفر 1004 گردشگر خارجی به استان مرکزی/روستاها مقصد گردشگران پاییزی