مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-28سياسي

بهزیستی در انجام مأموریت ها ظرفیت مردمی را فعال کند


بهزیستی در انجام مأموریت ها ظرفیت های مردمی و تشکل های معلولان را در شهرستان  فعال کند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: بهزیستی در انجام مأموریت ها ظرفیت های مردمی و تشکل های معلولان را در شهرستان  فعال کند.

علی محمدی کیا، امروز(شنبه، 5 آبان) در جلسه معارفه رییس جدید اداره بهزیستی تیران و کرون و در جمع بخشی از جامعه هدف این اداره، اظهار کرد: مأموریت های متنوع و مهمی بر عهده سازمان بهزیستی قرار گرفته که هر کدام از آن مستلزم توجه و ایجاد مشارکت و تعامل بین بخشی است.

وی افزود: ارائه خدمات به معلولان تحت پوشش، خدمات پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی بسیار مهم است که در این میان استفاده از ظرفیت مردمی از جمله مؤسسات مردم نهاد از اهمیت خاصی برخوردار بوده تا مأموریت ها به خوبی محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: مؤسسات مردمی با برگزاری دوره های آموزشی، تولید محتوای دیجیتال و آگاهی بخشی می توانند این نگرانی ها را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: طلاق و اعتیاد به مواد مخدر نسبت به دیگر ناهنجاری های اجتماعی فراگیری بیشتری در منطقه دارد که تاکنون نیز با تعامل بین دستگاه های اداری، اقداماتی صورت گرفته است، اما می تواند با گسترش اقدامات مؤث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی در انجام مأموریت ها ظرفیت مردمی را فعال کند

بهزیستی در انجام مأموریت ها ظرفیت مردمی را فعال کند