مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-17سياسي

ظرفیت اعزام حجاج به سرزمین وحی افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب ظهر جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه فرآیند اعزام کاروان های عمره مفرده به کشور میزان با جدیت در حال پیگیری است، - نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: به دنبال افزایش ظرفیت حج هستیم که ماندگاری افراد در نوبت کاهش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب ظهر جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه فرآیند اعزام کاروان های عمره مفرده به کشور میزان با جدیت در حال پیگیری است، اظهار کرد: در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با شورای عالی حج مقرر شده تا نمایندگان کمیته های سازمان حج و زیارت برای انعقاد قرارداد در حوزه های مختلف به کشور هدف اعزام شوند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: تا به امروز، گروه هایی به کشور میزبان اعزام شده اند و سفر کارشناسان کمیته های مسکن، تغذیه و تدارکات و حمل ونقل نیز ادامه دارد.

آن چه مسلم است، این است که به لطف خدا سال جاری، سال احیای عمره مفرده و اعزام نخستین کاروان های ایرانی خواهد بود تا عزیزان هم وطن ما نیز بتوانند از فیض زیارت خانه خدا برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اعزام حجاج به سرزمین وحی افزایش می یابد

ظرفیت اعزام حجاج به سرزمین وحی افزایش می یابد