مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:512023-11-02سياسي

معاون وزیر: قول رییس جمهور برای تکمیل باند دوم محور بیرجند - قاین محقق می شود


معاون توسعه راه ها و بزرگراه های کشور گفت: قول رییس جمهور برای تکمیل باند دوم محور بیرجند - قاین تا پایان امسال محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا کدخدا زاده، معاون توسعه راه ها و بزرگراه های کشور شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به پهناوری این استان، احداث راه ها جزو اولویت ها برای توسعه زیرساخت ها و ایمنی است.

به گفته وی برای برخی از پروژه ها بحث استانی مطرح نیست از جمله محوری که از چابهار شروع می شود و به زاهدان، بیرجند، مشهد، سرخس و دوغارون می رود، بحث ملی و فراملی است.

وی با اشاره به اینکه قول رییس جمهور برای تکمیل باند دوم محور بیرجند- قاین تا پایان امسال محقق می شود، تصریح کرد: در اولین تخصیصی که بیاید اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه مهم تزریق خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از استاندار خواست این موضوع را در دیدار با معاون اول رییس جمهور مطرح کنند تا پیگیری لازم انجام شود و قول رییس جمهور برای تکمیل محور بیرجند - قاین تا پایان سال جاری محقق شود.

کدخدا زاده ادامه داد: تا پایان امسال 120 کیلومتر باند دوم در استان هدف گذاری شده که از مجموع این باندهای دوم 44 کیلومتر تکمیل و در هفته دولت افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: قول رییس جمهور برای تکمیل باند دوم محور بیرجند - قاین محقق می شود

معاون وزیر: قول رییس جمهور برای تکمیل باند دوم محور بیرجند - قاین محقق می شود