مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-20سياسي

40 جلد از آثار میرزای نایینی چاپ می شود


رییس کمیته های علمی کنگره بین المللی میرزای نایینی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 40 جلد از آثار میرزای نایینی قرار است به چاپ برسد، گفت: این کمترین کاری است که می توان برای نکوداشت این عالم بزرگ انجام داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیدوست در مراسم افتتاحیه دفتر حفظ و نشر آثار علامه در جمع خبرنگاران گفت: بزرگداشت این عالم سترگ در آینده در دو کشور ایران و عراق برگزار خواهد شد.

رییس کمیته های علمی کنگره بین المللی میرزای نایینی افزود: در حال حاضر بیش از 40 جلد از آثار میرزای نایینی قرار است به چاپ برسد.

  علیدوست ادامه داد: این کمترین کاری است که می توان برای نکوداشت این عالم بزرگ انجام داد، البته سعی ما بر این است که تمام آثار میرزای نایینی جمع آوری و چاپ گردد و امیدواریم اینگونه بتوانیم به ادای حق، شناساندن بیشتر ایشان به حوزه های علمیه ودانشگاه ها، تکریم علم و عالم و ماندگار کردن نام ایشان و یکجا کردن تراث اخلاقی و علمی و ارائه الگویی موفق نائل گردیم.

وی در پایان اظهار داشت: از آنجایی که شخصیت علمی و معنوی آیت الله میرزای نایینی گران سنگ است و حتی استاد خیلی از اساتید برجسته علما و فضلا بوده است لذا از تمامی فرهخیتگان و مقامات علمی دعوت می کنیم با دفتر حفظ و نشر آثار علامه نایینی مرتبط شده و همکاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 جلد از آثار میرزای نایینی چاپ می شود

40 جلد از آثار میرزای نایینی چاپ می شود