مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-24سياسي

آب و فرونشست؛ روایت استاندار اصفهان و دستورات وزیر کشور


نشست بررسی مسائل و چالش های استان اصفهان عصر روز گذشته یکم آبان ماه با حضور وزیر کشور، معاونان و مدیران این وزارتخانه، استاندار اصفهان و معاونین استاندار با محوریت آب و فرونشست در محل وزارت کشور برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان نشست بررسی مسائل و چالش های استان اصفهان عصر روز گذشته یکم آبان ماه با حضور وزیر کشور، معاونان و مدیران این وزارتخانه، استاندار اصفهان و معاونین استاندار با محوریت آب و فرونشست در محل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عصر روز گذشته دوم آبان ماه، جلسه ای به مدت بیش از چهار ساعت در دفتر وزیر کشور و با حضور معاونان وزارتخانه؛ سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان و معاونان وی برگزار شد.

جلسه با ادای احترام به شهدای مقاومت به ویژه در سرزمین های اشغالی فلسطین آغاز شد و سپس استاندار با یاد 24 هزار شهید اصفهان که 11 درصد کل شهدای کشور را تشکیل داده اند، سخنان خود را شروع کرد.

وی از 28 شهرستان، 56 بخش، 114 شهر، 133 دهستان و 911 روستا، 156 واحد دانشگاهی، 220 هزار دانشجو، سهم 1.

5 درصدی تولید ناخالص ملی و 568 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان اصفهان سخن گفت؛ استانی که دارای 16 میراث ملموس، دو مورد میراث ناملموس، 199 رشته صنایع دستی ثبت شده، 15 شهر خواهر خوانده، یک هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و فرونشست؛ روایت استاندار اصفهان و دستورات وزیر کشور

آب و فرونشست؛ روایت استاندار اصفهان و دستورات وزیر کشور