مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-20سياسي

محدودیت ها فقط عصبانیت مردم را افزایش می دهد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید به دلیل استفاده های نامطلوب عده ای، جامعه را از فضای مجازی محروم کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسعود پزشکیان در گفت وگو با شفقنا در رابطه با وضعیت اینترنت در کشور، اظهار کرد: دنیا به طرف هوش مصنوعی و تکنولوژی اینترنتی می رود و ما فضای مجازی را محدود می کنیم و اگر بخواهیم اینگونه عمل کنیم، در آینده ای نه چندان دور کشوری خواهیم ساخت که فاصله زیادی با دنیای پیشرفته خواهد داشت.

ما همواره استفاده های غلط از اینترنت را مورد توجه قرار می دهیم، در حالی که نباید به خاطر افرادی که استفاده های غلطی از اینترنت دارند، افراد خوب را هم محروم کنیم.

وی افزود: حاکمیت، دولت، مجلس و قوه قضاییه باید مشکل مردم را حل کنند و در غیر اینصورت مردم مشکلات جامعه را از نزدیک لمس می کنند و به عنوان مثال وضعیت سفره و معیشت خود را از نزدیک می بینند و می دانند که مشکلات حل نشده است بنابراین نیازی نیست فضای مجازی را محدود کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: مردم به هر شکلی از اینترنت استفاده می کنند و این محدودیت ها فقط نگرانی و عصبانیت مردم را افزایش می دهد درحالی که ما باید همیشه از نوآوری ها استقبال کنیم و پیشتاز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها فقط عصبانیت مردم را افزایش می دهد

محدودیت ها فقط عصبانیت مردم را افزایش می دهد