مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:002023-10-25ورزشي

فرو ریختن سه ستون اصلی رژیم صهیونسیتی در عملیات طوفان الاقصی


یکی از تحلیلگران مسائل منطقه، طوفان الاقصی را عامل شکست غیرترمیم رژیم صهیونسیتی دانست و گفت: سه ستون اصلی امنیت این دولت جعلی که شامل گنبد آهنین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجتبی فردوسی پور دوم آبان ماه در چهارمین نشست همایش فقه سیاسی که به همت موسسه دین و تمدن برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: تشکیل دولت شرایط جنگ در اسراییل سومین باری است که در تاریخ این کشور جعلی صورت گرفته و این نشان از عمق فاجعه ای است که در طوفان الاقصی به آن وارد شده است.

کارشناس ارشد مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه با اشاره به مولفه پدیدار شناسی گفت: در طوفان الاقصی عملیات ترکیبی و پیچیده ای صورت گرفت که لایه های آن هنوز کشف نشده؛ اما از لحاظ جنگی، شبیه جنگ کیپور ارتش های عربی علیه رژیم صهیونیستی در سال 1973 است و از بعد غافلگیرانه، تلفات زیادی در حدود نابودی 2 هزار و پانصد نفر از نظامیان اسراییلی داشته است.

وی در خصوص اینکه کشور جعلی اسراییل نظامی است نه مدنی افزود: اسراییل تنها کشوری است که زن و مرد به مدت 3 تا 5 سال خدمت زیر پرچم دارند و از ابتدای طوفان الاقصی حدود 300 هزار نفر اعلام آمادگی برای جنگ کرده اند.

فردوسی پور با توجه به نقش قوی و مدرن دستگاه سرویس اطلاعاتی موساد  خاطر نشان کرد: سرویس های اطلاعاتی خارجی و داخلی اسراییل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرو ریختن سه ستون اصلی رژیم صهیونسیتی در عملیات طوفان الاقصی

فرو ریختن سه ستون اصلی رژیم صهیونسیتی در عملیات طوفان الاقصی