مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 19:352023-10-30اقتصادي

زرند، بزرگ ترین تولیدکننده زعفران در استان کرمان


زرند بزرگترین تولیدکننده زعفران در استان کرمان است و محصول تولیدی این شهرستان، کیفیتی بسیار بالاتر از انواع مشابه در سطح کشور دارد لذا باید با هدف برندسازی و صادرات این محصول به نام شهرستان زرند، - ایسنا/کرمان فرماندار زرند گفت: زرند بزرگترین تولیدکننده زعفران در استان کرمان است و محصول تولیدی این شهرستان، کیفیتی بسیار بالاتر از انواع مشابه در سطح کشور دارد لذا باید با هدف برندسازی و صادرات این محصول به نام شهرستان زرند، برنامه ریزی شود .

سیدرضا حسینی نژاد هشتم آبان ماه در نشست با اعضای ستاد برگزاری جشنواره زعفران دشتخاک اظهار کرد: زعفران یک محصول استراتژیک است که کشت و برداشت آن طی سال های اخیر در شهرستان زرند رونق یافته و تقاضای خوبی برای این ادویه گرانقیمت در بازارهای جهانی وجود دارد.

وی افزود: زرند بزرگترین تولیدکننده زعفران در استان کرمان است و محصول تولیدی این شهرستان، کیفیتی بسیار بالاتر از انواع مشابه در سطح کشور دارد لذا باید با هدف برندسازی و صادرات این محصول به نام شهرستان زرند، برنامه ریزی شود.

فرماندار زرند به تقویت بخش خصوصی برای ورود به برندسازی زعفران شهرستان و معرفی این محصول با روش های مختلف، افزایش سطح کیفی و کمی و تصاحب بازار اشاره کرد و افزود: جشنواره زعفران می تواند در رسیدن به این اهداف، نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرند، بزرگ ترین تولیدکننده زعفران در استان کرمان

زرند، بزرگ ترین تولیدکننده زعفران در استان کرمان