مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-26اجتماعي

نیازمند راه اندازی 500 پایگاه امداد و نجات هلال احمر هستیم


رییس سازمان امداد و نجات کشور گفت: 500 پایگاه امداد و نجات دیگر در سطح کشور برای پوشش کامل حوادث جاده ای نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمودی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 600 پایگاه امداد و نجات در کشور وجود دارد، اظهار کرد: این پایگاه ها حوادث همه جاده های درجه یک و 2 کشور را به خوبی پوشش می دهند.

وی با بیان اینکه به منظور پوشش همه جاده های کشور نیازمند راه اندازی 500 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در کشور هستیم، گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تجهیزات هر پایگاه حدود 100 میلیارد ریال است.

رییس سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی و تأمین اعتبار صورت گرفته تا پایان سال جاری یک هزار دستگاه خودرو امداد به ناوگان هلال احمر کشور افزوده می شود، تصریح کرد: این خودروها برای جاده های اصلی و مناطق حادثه خیز کافی است اما برای شتاب در ساخت پایگاه، به مشارکت و توجه خیران نیاز است.

* ساخت 35 پایگاه هلال احمر جدید توسط خیران وی حضور خیران در توسعه پایگاه های امداد و نجات هلال احمر را تأثیرگذار و ضروری دانست و گفت: ساخت 35 پایگاه امداد و نجات در سال جاری توسط خیران در دستور کار قرار گرفته که این امر طی 30 سال گذشته بی نظیر بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند راه اندازی 500 پایگاه امداد و نجات هلال احمر هستیم

نیازمند راه اندازی 500 پایگاه امداد و نجات هلال احمر هستیم