مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-13اجتماعي

حفاظت از حیات وحش اصفهان هوشمند می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان از اجرای برنامه ریزی برای حفاظت هوشمند در مناطق تحت مدیریت خبر داد و گفت: نصب دوربین های پیشرفته و دید در شب و استفاده از پهپاد برای حفاظت حیات وحش در مناطق تحت حفاظت از جمله این برنامه ها است.

-  احمدرضا لاهیجان زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه سرشماری حیات وحش شاخص استان، طبق هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده، برنامه سرشماری پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با حضور کارشناسان، یگان حفاظت محیط زیست، رییس و محیط بانان منطقه، همیاران و کوهنوردان علاقه مند به محیط زیست در قالب 16 اکیپ، اجرا شد.

وی افزود: سرشماری عصاره زحمات یکساله مجموعه حفاظت محیط زیست استان از بخش های پشتیبانی تا نیروهای میدانی است.

لاهیجان زاده بیان کرد: پس از آماربرداری، بخش های تخصصی آمار را تحلیل و هرگونه تغییر جمعیت حیات وحش را از لحاظ زیستگاه، تغییرات اقلیمی و تخلف صید و شکار بررسی می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان وضع موجود را نتیجه حفاظت سنتی دانست و از اجرای برنامه ریزی برای حفاظت هوشمند در مناطق تحت مدیریت خبر داد و گفت: نصب دوربین های پیشرفته و دید در شب و استفاده از پهپاد برای حفاظت حیات وحش در مناطق تحت حفاظت از جمله این برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از حیات وحش اصفهان هوشمند می شود

حفاظت از حیات وحش اصفهان هوشمند می شود