مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-18اجتماعي

سیاست وزارت آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی و نظارت حداکثری بر مدارس غیردولتی است


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پایه و اساس نظام آموزشی و شخصیت دانش آموزان در مدارس ابتدایی شکل می گیرد؛ به همین دلیل این دوره و برنامه های آموزشی و تربیتی آن بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پایه و اساس نظام آموزشی و شخصیت دانش آموزان در مدارس ابتدایی شکل می گیرد؛ به همین دلیل این دوره و برنامه های آموزشی و تربیتی آن بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

حسن بروشکی شامگاه جمعه 26 آبان ضمن حضور در دوره آموزشی تربیت مدرسان میانی کتب سوادآموزی استان، اظهار کرد: سختی کار معلمان دوره ابتدایی بر هیچ کس پوشیده نیست؛ هنر و ظرافت کار آموزگاران ابتدایی مسیر ساختن و پرورش یافتن دانش آموزان را هموار می کند و به زیبایی بروز و نمود می یابد.

وی افزود: اگرچه دوره های مختلف تحصیلی هر کدام در جایگاه خود اهمیت داشته و دارد؛ ولیکن تحکیم پایه های نظام آموزشی و اثربخش بودن آن در دوره ابتدایی اتفاق می افتد؛ لذا روشن است که کار در این مقطع نیازمند تلاشی مضاعف و بی وقفه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هرچه تعامل، حمایت و همراهی حوزه ستاد در ادارات آموزش و پرورش با مدیران و دیگر عوامل مدارس تنگاتنگ و قوی باشد؛ به یقین مدارسی قوی و موفق خواهیم داشت؛ بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست وزارت آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی و نظارت حداکثری بر مدارس غیردولتی است

سیاست وزارت آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی و نظارت حداکثری بر مدارس غیردولتی است