مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-14اقتصادي

تولید سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن در پتروشیمی ایلام


مدیرعامل شرکت پتروشیمی خلیج فارس گفت: در شرکت های پتروشیمی ایلام سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی عسکری مدیر عامل شرکت پتروشیمی خلیج فارس با سفر به استان ایلام و طی بازدید از شرکت پتروشیمی ایلام در جمع اصحاب رسانه استان گفت: شرکت پتروشیمی ایلام با افت و خیزهایی روبرو شده است ولی اکنون به یک ثروت ارزشمند برای استان ایلام تبدیل شده است.

وی افزود: این شرکت با کاهش خوراک در منطقه با مشکلاتی مواجه بوده است که تلاش می شود که برای سودآور شدن این شرکت و رشد فعالیت های آن برای خوراک، اقدامات مناسبی به منظور کاوش و استخراج گاز بیشتر برای پتروشیمی انجام شود.

  مدیر عامل شرکت پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه 86 درصد کارکنان پتروشیمی ایلام بومی و 14 درصد غیر بومی هستند، یادآور شد: این امر موجب می شود که قله ای از صنعت، دانش، تجربه و سرمایه در استان شکل گرفته و سطح استان را ارتقاء دهد.

عسکری اضافه کرد: در شرکت های پتروشیمی ایلام واحد تولید پلی اتیلن سالانه 300 هزارتن تولید می شود که هم به استان های دیگر و هم به کشورهای دیگر صادر می شود.

وی گفت: قطعا در پایین دست این شرکت نیز طرح ها و پروژه هایی شکل خواهد گرفت که موجب توسعه و ایجاد اشتغال در استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن در پتروشیمی ایلام

تولید سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن در پتروشیمی ایلام