مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-05فناوري

اپلیکیشن جدید ناسا : «ایستگاه فضایی بین المللی» را با تلفن همراه ردیابی کنید


ناسا از اپلیکیشن جدیدی رونمایی کرده است که به کاربران امکان می دهد تا «ایستگاه فضایی بین المللی» را با تلفن همراه خود ردیابی کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد آن به دست بیاورند.

- اپلیکیشن جدید ناسا : ایستگاه فضایی بین المللی را با تلفن همراه ردیابی کنید ناسا از اپلیکیشن جدیدی رونمایی کرده است که به کاربران امکان می دهد تا ایستگاه فضایی بین المللی را با تلفن همراه خود ردیابی کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد آن به دست بیاورند.

هواداران فضا که امیدوارند نگاهی اجمالی به ایستگاه فضایی بین المللی در آسمان داشته باشند، تجهیزات دیجیتالی مورد نیاز را دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناسا به تازگی از اپلیکیشن Spot The Station رونمایی کرده است که می توان آن را به صورت رایگان روی دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید یا iOS نصب کرد.

این اپلیکیشن در وب سایت رسمی Spot the Station  آژانس فضایی در دسترس قرار دارد و به منظور افزایش تجربه پیرامون ردیابی ایستگاه فضایی بین المللی، قابلیت ها و اطلاعات بیشتری را به علاقمندان ارائه می دهد.

ناسا در مورد اپلیکیشن جدید توضیح داد: رابط واقعیت افزوده، مکان یابی ایستگاه فضایی بین المللی را برای کاربران آسان تر می کند و گزینه هایی را برای دریافت و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها در لحظه فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن جدید ناسا : «ایستگاه فضایی بین المللی» را با تلفن همراه ردیابی کنید

اپلیکیشن جدید ناسا : «ایستگاه فضایی بین المللی» را با تلفن همراه ردیابی کنید