مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-06سياسي

اعضای حزب سبز استرالیا در اعتراض به موضع حزب حاکم در قبال غزه، مجلس را ترک کردند


سناتورهای عضو حزب سبز در استرالیا در اعتراض به امتناع حزب حاکم کارگر از درخواست برای برقراری آتش بس فوری در غزه، صحن مجلس سنا را ترک کردند.

- سناتورهای عضو حزب سبز در استرالیا در اعتراض به امتناع حزب حاکم کارگر از درخواست برای برقراری آتش بس فوری در غزه، صحن مجلس سنا را ترک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرین فاروقی، سناتور استرالیایی از حزب سبز پس از استفاده از یک سخنرانی در مجلس برای بزدل خواندن حزب کارگر به دلیل واکنش این حزب به جنگ غزه، حزب خود را در حمایت از فلسطین از مجلس سنا خارج کرد.

اعضای حزب سبز در سنای استرالیا امروز (دوشنبه) در اعتراض به شکست حزب کارگر در درخواست برای آتش بس در غزه، جلسه سنا را ترک کردند.

مهرین فاروقی که معاونت رهبری این حزب را بر عهده دارد پس از محکوم کردن مدیریت حزب کارگر در رابطه با مناقشه رژیم صهیونیستی و حماس، این خروج را رهبری کرد.

او پس از صدور بیانیه ای خطاب به مجلس سنا، به همراه ده تن از اعضای حزب سبز از آنجا خارج شد.

وی در این بیانیه اعضای حزب کارگر را به دلیل واکنش آنها به جنگ غزه، ترسوهایی بی عاطفه و بی رحم توصیف کرد و گفت: شما در حال تماشای کشتار هزاران فلسطینی توسط اسراییل هستید و اسراییل را محکوم نمی کنید و از درخواست آتش بس فوری هم خودداری می کنید، اما ما نمی خواهیم تنها نظاره گر شما در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای حزب سبز استرالیا در اعتراض به موضع حزب حاکم در قبال غزه، مجلس را ترک کردند

اعضای حزب سبز استرالیا در اعتراض به موضع حزب حاکم در قبال غزه، مجلس را ترک کردند