مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 06:152023-10-24اقتصادي

تبدیل همدان به قطب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی غرب کشور


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی گفت: با این مرکز و ایجاد بازارچه، همدان قطب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در غرب کشور می شود.

- احمد شانیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی اظهار کرد: این مرکز در فاز اول سنگ تراشی، در فاز دوم بهسازی و در فاز سوم آزمایشگاه با سرمایه گذاری بخش دولتی در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه این مرکز اشتغال آفرینی خیلی خوبی برای استان به همراه دارد افزود: رونق این مرکز از خام فروشی سنگ های قیمتی جلوگیری می کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: بحث آموزش و حمایت در این حوزه سرلوحه اقدامات است اما مهمترین مسئله در این بخش ایجاد بازار است که مقرر شده شهرداری، میراث فرهنگی و شرکت شهرک های صنعتی نسبت به ایجاد بازارچه پیشنهاداتی ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه با طی این فرآیند و ایجاد بازارچه، همدان به عنوان قطب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی حداقل در غرب کشور جایگاه خود را پیدا خواهد کرد ادامه داد: ایجاد بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، ترددهای گردشگران حتی تردد زوار اربعین از همدان باعث شناساندن این ظرفیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل همدان به قطب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی غرب کشور

تبدیل همدان به قطب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی غرب کشور