مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:252023-10-24اجتماعي

پیگیری ثبت روز ملی فرزند خواندگی در تقویم کشور


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه امیدواریم سال آینده روز فرزندخواندگی رسمیت کامل پیدا کند، گفت: ما پیگیر این مسأله هستیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، مهری سادات موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در میزگرد فرزندخواندگی از دیروز تا فردا با معرفی چالش های احصا شده در بررسی قانون حمایت از حقوق کودکان بد سرپرست و بی سرپرست گفت:ساماندهی وضعیت مراقبت غیر قانونی کودکان، بهره مندی فرزندخوانده از حقوق پدران و مادران زیستی، توجه قانون گذار به نظرات تخصصی و کارشناسی قبل و حین فرزند پذیری، مشکلات و چالش های اخذ شناسنامه، فرهنگ سازی در خصوص پذیرش کودکان معلول و در سنین بالاتر از سن شیرخوارگی و یا 2 و 5 سال، فرهنگ سازی در خصوص عدم کتمان فرزند پذیری و.

را از موارد مهم اصلاح و بررسی در قانون حاضر دانست.

وی همچنین موضوع راهکارهای ایجاد محرمیت و پیگیری موضوع در جلسات برگزار شده با حوزه علمیه و دفاتر مراجع عظام، طولانی بودن فرایند اعطای مجوز قضایی و.

را از دیگر موارد قابل بررسی دانست.

موسوی با اشاره به راه اندازی سامانه فرزند خواندگی بهزیستی از سال 1399، گفت:از ابتدای راه اندازی این سامانه تا به امروز 31 هزار و 923 هزار متقاضی فرزند خواندگی در این سامانه ثبت نام کرده اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ثبت روز ملی فرزند خواندگی در تقویم کشور

پیگیری ثبت روز ملی فرزند خواندگی در تقویم کشور