مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-20پزشكي

توسعه فعالیت های پژوهشی و درمانی رویان در گیلان


در نشست مشترک مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظرفیت بر توسعه فعالیت های پژوهشی و درمانی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان به همراه حمیدرضا مسکنی رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و پیرامون توسعه همکاری های مشترک گفت وگو کردند.

محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به توانمندی رویان در درمان نازایی، گفت: در استان گیلان با چالش سالمندی با نرخ 16.

19 درصدی و رشد جمعیتی نیز در این استان بسیار پایین است از این رو رویان می تواند در این زمینه مشارکت بیشتری کند.

  وی با اشاره به فعال کردن مراکز درمان ناباروری در رشت و قطب های شرقی و غربی استان گیلان، افزود: با پیگیری های صورت گرفته مرکز سطح یک درمان در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت و سطح 2 درمان ناباروری در تالش و لاهیجان فعال و به مردم خدمت می کند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به موفقیت های مراکز درمان دولتی و خصوصی در استان، گفت: خوشبختانه با توسعه علم و فناوری های موجود در استان گیلان، سطح درمان ناباروری در مراکز داخل استان بین 23 تا 33 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت های پژوهشی و درمانی رویان در گیلان

توسعه فعالیت های پژوهشی و درمانی رویان در گیلان