مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-21سياسي

استانداری اصفهان پیگیر تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات


استاندار اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت معلمان خرید خدمات گفت: در تلاش هستیم طی یکی دو روز آینده پرداخت حقوق این معلمان به نتیجه ختم شود و در مسیر ملی با تأمین اعتبار فراگیر توسط سازمان برنامه بودجه و وزارت آموزش و پرورش این مهم انجام شود.

- استاندار اصفهان گفت: روز گذشته که در تهران حضور داشتم پیگیری لازم در خصوص وضعیت معلمان خرید خدمات انجام شد و  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در حاشیه  نشست همایش فرمانداران استان، فرمانداران را نمایندگان عالی دولت دانست و اظهار کرد: بر اساس نگاه رهبر مقام معظم انقلاب، فرمانداران در سلسله مراتب حاکمیت قرار دارند و مسؤول و مدیر اجرای سیاست های عمومی کشور در حوزه های استحفاظی خود هستند.

وی افزود: به دلیل ضرورت انسجام بخشی و حرکت هماهنگ در سطح استان اصفهان نشست هایی به صورت ماهیانه و بر اساس ضرورت هر دو هفته یک بار با محوریت استان و با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه های مختلف استان اصفهان برگزار می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی مسائل زمینه نگاه هم افزا در استان را می طلبد، تصریح کرد: در این جلسات برخی مسائل استان که عمومیت داشته و نیاز است با هماهنگی فرمانداران برای آنها تدابیر لازم اتخاذ شود مسائلی چون نهضت ملی مسکن، تورم، رشد تولید، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری اصفهان پیگیر تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات

استانداری اصفهان پیگیر تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات