مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-12حوادث

موارد غیراستاندارد کمپ های ترک اعتیاد گیلان شناسایی شوند


رییس کل دادگستری گیلان دستور بازرسی اماکن نگهداری از معتادان را به دادستان ها و روسای واحدهای قضایی استان شهرستان ها صادر کرد و گفت: استانداردهای لازم و رفتارهای خلاف ضابطه توسط مسؤولین کمپ مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده قصور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هفته گذشته بود که آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود دل مردم گیلان و ایران اسلامی را به درد آورد و در این حادثه تاکنون 36 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

  عمق فاجعه در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود به حدی دردناک بود که منجر به دستور رییس روسای قوای سه گانه در خصوص رسیدگی به علت وقوع  این حادثه، کمک به مصدومان و حمایت از خانواده های آسیب دیده در این حادثه که فرزندان خود را از دست داده بودند شد.

  فورا دلایل ایجاد حریق در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود توسط پلیس اطلاعات فراجا بررسی و دلیل آتش سوزی در این کمپ، عمدی تشخیص داده شده و فرد متهم 28 ساله که به علت اختلاف شخصی با مدیر کمپ اقدام به آتش زدن آن کرده بود، در حال فرار از گیلان و در شهر رودبار دستگیر شد.

  اگرچه علت آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود عمدی بود، ولی نظارت بر روی عملکرد مراکز ترک اعتیاد بیش از گذشته نیاز است و به همین منظور ظهر امروز جلسه ای در دادگست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد غیراستاندارد کمپ های ترک اعتیاد گیلان شناسایی شوند

موارد غیراستاندارد کمپ های ترک اعتیاد گیلان شناسایی شوند