مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-09اقتصادي

زیرساخت های سرمایه گذاری خوسف در حال تکمیل شدن است


اکنون پیگیر فراهم آمدن تکمیل زیرساخت های سرمایه گذاری در حوزه سرمایه گذاری خرد و کلان در این شهرستان هستیم.

- گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، امروز برای اولین بار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور فرماندار خوسف، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، جمعی از مدیران ستادی و اجرایی استان و واحد های تولیدی در خوسف در راستای بررسی و رفع مشکلات واحد های تولیدی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات واحد های کوره پزی، هیدروکربن، فرآوری خشکبار، مجتمع خدماتی، معادن بنتونیت، کنسانتره آهن و کارخانه چدن مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سید علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات بررسی مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی در سه شنبه های صنعتی شهرستان، افزود: بر اساس آمار و چشم اندازها تبدیل خوسف به عنوان قطب صنعتی و معدنی در استان قطعی بوده و این شهرستان با شرایط خاص منطقه در آینده قطب و مرکز اصلی صنعتی ، معدنی و از مجموعه های اصلی سرمایه گذاری در استان خواهد بود.

وی با اشاره به فراهم سازی شرایط برای سرمایه گذاری در سال های گذشته در شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف و تسریع فراهم آمدن زیر ساخت های این شهرک در این دولت عنوان کرد: این شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های سرمایه گذاری خوسف در حال تکمیل شدن است

زیرساخت های سرمایه گذاری خوسف در حال تکمیل شدن است