مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-04بين الملل

اختلافات شدید ارتش و نتانیاهو؛ ناتوانی رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ


به هم ریختگی شدید در سرزمین های اشغالی همانند نقاط ضعف ذاتی رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر اختلافات شدید ارتش و نتانیاهو کار را به جایی رسانده است که عملاً خودشان ناتوان در مدیریت جنگ اخیر هستند و کاملاً آمریکا کنترل ماجرا را برعهده گرفته است.

- اختلافات شدید ارتش و نتانیاهو؛ ناتوانی رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ به هم ریختگی شدید در سرزمین های اشغالی همانند نقاط ضعف ذاتی رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر اختلافات شدید ارتش و نتانیاهو کار را به جایی رسانده است که عملاً خودشان ناتوان در مدیریت جنگ اخیر هستند و کاملاً آمریکا کنترل ماجرا را برعهده گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پناهی سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران در یادداشتی با عنوان تحلیلی بر آخرین وضعیت به هم ریخته رژیم اشغالگر صهیونیستی نوشت: جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در پاسخ به عملیات طوفان الاقصی وارد بیست و نهمین روز خود شده است.

این رژیم باسابقه فریبکاری های بزرگ، دیگر توانایی اقناع افکار عمومی جهان را ندارد و از سر استیصال و برای حفظ بقای خود جلوی چشمان جهان در حال نسل کشی مردم غزه با همکاری قدرت های جهانی به ویژه آمریکاست.

اما شرایط رژیم صهیونیستی چگونه است و چرا آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه به قیمت بی اعتباری خود در افکار عمومی حاضر به حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات شدید ارتش و نتانیاهو؛ ناتوانی رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ

اختلافات شدید ارتش و نتانیاهو؛ ناتوانی رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ