مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-11اقتصادي

اتمام پروژه های ناتمام خوسف روی دور تند


با همت جهادی دولت سیزدهم اتمام پروژه های ناتمام، مطالبه های مردمی و تامین زیرساخت های این شهرستان یکی یکی در حال محقق شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همت دولت سیزدهم بر فراهم آوردن زیرساخت ها در این خوسف اظهارداشت: در این راستان اتمام گاز رسانی را به خوسف داشته ایم و نهضت آسفالت معابر روستایی و شهری این شهرستان نیز با همه تمام در حال اجراست.

وی از پروژه های بر زمین مانده و ناتمام خوسف بر عنوان استخوانی بر گلو یاد کرد و گفت: از جمله این پروژه بیمارستان خوسف بود که بعد از 11 سال وقفه  از شروع عملیات اجرایی آن اوژانس این بیمارستان راه اندازی شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه درمانی را 62 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: طی چند ماه گذشته با فعالیت های جهادی که در این زمینه صورت گرفت بخش اورژانس بیمارستان خوسف راه اندازی شد و تجهیزات دیگر بخش های این مرکز درمانی نیز خریداری شده و در حال انتقال و نصب است.

فرماندار خوسف با بیان این که حدود 60 نفر در بیمارستان خوسف مشغول به کار می شوند افزود: 46 نفر از این افراد با استفاده از آزمون و 14 نفر نیز از استان در این مرکز درمانی مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های ناتمام خوسف روی دور تند

اتمام پروژه های ناتمام خوسف روی دور تند