مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:112023-11-03حوادث

وزیر کشور: با مقصران آتش سوزی لنگرود برخورد جدی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود و در جمع خبرنگاران با تسلیت به جانباختگان حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود،  اظهار کرد: متأسفانه امروز صبح شاهد حادثه دلخراشی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود بودیم که در اثر آن 32 نفر فوت و 16 نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به حضور فوری نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه، گفت: با توجه به نزدیکی ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه بلافاصله در همان دقایق اولیه نیروهای آتش نشانی در محل حاضر و عملیات اطفای حقیق انجام شد.

وزیر کشور با تأکید بر حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه و انجام کارهای کارشناسی، افزود: به محض وقوع آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود مسؤولان تیم های امدادی و نیروهای انتظامی در محل حاضر و به طور جدی به بررسی علل این اتفاق پرداختند.

  وحیدی از برخورد جدی با مقصران این اتفاق تلخ و ناگوار خبر داد و بیان کرد: تیم های کارشناسی در حال بررسی بوده و با دستور رییس قوه قضاییه با مقصران و عاملان احتمالی این اتفاق تلخ و ناگوار به طور جدی برخورد قانونی می شود.

وی یکی از علل گسترش آتش در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود را سازه به کار گرفته شده در این ساختمان دانست و گفت: بر اساس تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: با مقصران آتش سوزی لنگرود برخورد جدی می شود

وزیر کشور: با مقصران آتش سوزی لنگرود برخورد جدی می شود