مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-02سياسي

اغتشاشات سال گذشته حاصل ضعف در عمل به جهاد تبیین است


جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای سنین زیر 25 سال برنامه ریزی کرده چون این نسل، انقلاب، دوران جنگ و قبل جنگ را ندیدند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری وفارس از رودسر، سرهنگ پاسدار الیاس کوثری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه رودسر در سالن حسینیه این سپاه با بیان اینکه انقلاب شد تا مردم راحت باشند، اظهار کرد: برخی از بد سلیقه ای های مسؤولان موجب شده که مردم ناراضی باشند.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع از آرمان های انقلاب، شهدا و امام (ره) است، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند بنابراین توجه به مردم و حل مشکلات آن ها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که انجام ندادن امور ملت موجب ایجاد نارضایتی و تولید ضد انقلاب می کند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان خوشرویی و حسن خلق، اعتقاد و اعتماد به خدا، احترام به ارباب رجوع، احترام و اعتقاد به همکاران، صادق بودن و خلف وعده نکردن از ویژگی های یک فرمانده خواند و گفت: نرمخویی، مهربانی و قاطعیت با مردم و افراد زیرمجموعه باید سر لوحه همه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین بیان کرد: دشمن سعی دارد تا میدان را به دست گرفته و حقیقت انقلاب را به گونه ای دیگر جلوه دهد و با جنگ رسانه ای و تبلیغی سعی در مایوس کردن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات سال گذشته حاصل ضعف در عمل به جهاد تبیین است

اغتشاشات سال گذشته حاصل ضعف در عمل به جهاد تبیین است